Polska Press Grupa pracuje nad projektem "Newsroom 360"
W ogłoszeniach rekrutacyjnych "Newsroom 360" nazywany jest jednym z "najważniejszych projektów Polska Press Grupy"
W lutym 2018 roku Polska Press uruchomi projekt "Newsroom 360". To zespół redaktorów i specjalistów od treści interaktywnych, który przygotuje kontent dla serwisów informacyjnych działających w obrębie Grupy.
Redakcja "Newsroom 360" będzie miała siedzibę w Sosnowcu. Zespół jest jeszcze kompletowany, wydawca poszukuje m.in. social media managera oraz specjalisty ds. quizów (jego głównym zadaniem będzie tworzenie, promocja quizów i rankingów). W zespole znajdzie się także SEO manager, który będzie pracował nad pozycjonowaniem treści, ale również monitorował zmiany i trendy SEO, a także multimedia manager, który będzie m.in. monitorował ruch z galerii, tworzył materiały oparte na zdjęciach z wykorzystaniem narzędzi interaktywnych i multimedialnych. Prace zespołu koordynuje Tomasz Krawczyk, dyrektor ds. rozwoju w Polska Press Grupie. Krawczyk nie chciał jednak rozmawiać o projekcie. Co ciekawe, w ogłoszeniach rekrutacyjnych, które opublikowano na stronie Polskapress.pl, "Newsroom 360" nazywany jest jednym z "najważniejszych projektów Polska Press Grupy".
Uruchomienie redakcji w Sosnowcu, a nie w Warszawie wydaje się biznesowo i ekonomicznie dobrym rozwiązaniem. Marcin Jańczuk, ekspert ds. nieruchomości z Metrohouse, szacuje, że koszt utrzymania powierzchni biurowej w Sosnowcu może być o jedną trzecią niższy niż np. w Warszawie.
Witold Polkowski, ekspert Konfederacji Pracodawców Polskich, potwierdza: - Przeniesienie działalności firmy poza Warszawę obniża koszty działalności od 30 do 50 proc. Sami pracownicy w stolicy są dwa razy drożsi od tych spoza Warszawy. Po te rozwiązania sięgają firmy, którym nie zależy na prestiżowej lokalizacji, a na ekonomii. Poza tym pracodawcy wiedzą, że część pracowników może wykonywać pracę zdalnie i nie muszą być oni związani z daną lokalizacją - komentuje Polkowski.
(JOK, 04.01.2018)