Dział: PERSONALIA

Dodano: Styczeń 03, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Aleksandra Klich ma inne obowiązki w Agorze

Aleksandra Klich nie będzie już szefową "Magazynu Świątecznego" (fot. materiały prasowe Agory)

Aleksandra Klich, dotychczasowa redaktor naczelna "Magazynu Świątecznego", sobotniego dodatku "Gazety Wyborczej", od stycznia br. otrzymała nowe zadania - ma skupić się nad rozwojem nowych projektów Agory. Nowym redaktorem naczelnym "Magazynu Świątecznego" został Marek Markowski, szef publicystyki dziennika.

- Od stycznia br. głównym zadaniem Aleksandry Klich, zastępczyni redaktora naczelnego "Gazety Wyborczej", jest angażowanie redakcji w zmiany związane z wdrażaniem przyjętej w 2017 roku strategii rozwoju "Gazety Wyborczej" - informuje wydawca.

Aleksandra Klich jako reprezentantka redaktorów naczelnych będzie współpracować z wydawcą Jerzym Wójcikiem i zajmie się wsparciem nowych projektów, m.in. nowym działem Wyborcza.tech, akcją "Jutronauci" oraz koordynacją działań promocyjnych "Wyborcza to Wy". Będzie także sprawować nadzór redakcyjny nad wydaniami lokalnymi "Gazety Wyborczej", a kilka razy w roku będzie przygotowywała specjalne świąteczne wydania dziennika. Do jej zadań będzie również należało zwiększenie sprzedaży wydań papierowych i cyfrowych dziennika.

Aleksandra Klich pracuje w "Gazecie Wyborczej" od 2000 roku. W latach 2012-2017 pełniła funkcję szefowej "Magazynu Świątecznego".

(JOK, 03.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PERSONALIA

Dodano: Styczeń 03, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Barbara Niedziela strategy directorem w J. Walter Thompson Group Poland

Barbara Niedziela (fot. materiały prasowe)

Barbara Niedziela objęła od stycznia 2018 roku stanowisko strategy directora J. Walter Thompson.

Do jej obowiązków będzie należało planowanie strategii komunikacji klientów agencji oraz zarządzanie działem strategii. Dla Barbary Niedzieli praca w J. Walter Thompson oznacza powrót do agencji, w której w latach 2011-2017 pełniła funkcję strategic plannera. Przez ostatnie pół roku związana była z agencją Isobar Poland.
Niedziela uczestniczyła w międzynarodowych projektach w ramach sieci JWT, współpracując z JWT Londyn i Nowy Jork.

Na stanowisku w J. Walter Thompson zastąpiła Marcina Ejsmonta, który rozpoczął pracę w Change Serviceplan.

(AMS, 03.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY