Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 03, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Skwarczek zajmie się koordynacją pracy studiów fotograficznych Agory

Mateusz Skwarczek zajmie się min. koordynacją pracy studiów fotograficznych Agory (fot. materiały prasowe)

Do działu fotograficznego "Gazety Wyborczej" w Warszawie dołączył Mateusz Skwarczek. Zajmie się koordynacją pracy studiów fotograficznych Agory oraz realizacją sesji fotograficznych dla magazynów i czasopism.

Mateusz Skwarczek od 2006 roku pracował jako fotoreporter Agencji Gazeta i "Gazety Wyborczej Kraków". Jest laureatem prestiżowych konkursów fotograficznych, m.in. Grand Press Photo i BZWBK Press Foto. Portrety jego autorstwa - a wśród nich zdjęcia postaci świata kultury, polityki i sportu - regularnie pojawiają się na okładkach "Dużego Formatu", "Wysokich Obcasów" i "Magazynu Świątecznego".

(PM, 03.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 03, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Właściciele "Playboya" rozważają rezygnację z wersji drukowanej

Wydawca magazynu "Playboy" zapowiedział, że w nieodległej przyszłości jego amerykańska wersja może przestać ukazywać się w druku.

Chcemy skupić się na tym, co nazywamy "światem Playboya", który jest dużo większy niż mała, przestarzała drukowana publikacja - powiedział dziennikowi "The Wall Street Journal" Ben Kohn, partner zarządzający w funduszu inwestycyjnym Rizvi Traverse. Ten ostatni posiada kontrolny pakiet udziałów w Playboy Enterprises Inc.

 

Press

Kohn zapowiedział, że w przyszłości koncern skoncentruje się na sprzedaży licencji i użyczaniu marki Playboy m.in. klubom nocnym i kasynom.

Magazyn "Playboy" ukazuje się od 1953 roku. Obecnie jego nakład to prawie 500 tys. egz.

(LL, 03.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo