Pb.pl w weekendy stawia na lifestyle
Weekendowe wydanie serwisu Pb.pl ma nowy layout (fot. screen Pb.pl)
"Puls Biznesu Weekend", czyli weekendowe wydanie serwisu Pb.pl, ma nowy wygląd.
W ostatni weekend 2017 roku Pb.pl przeszedł relauch. Od 29 grudnia weekendowe wydania serwisu mają zmieniony layout, w tym układ kafli i kolorystykę – charakterystyczny dla "Pulsu Biznesu" łososiowy kolor został zastąpiony czernią. Zmieniono także układ treści: w części weekendowej zrezygnowano z newsów na korzyść treści lifestylowych (teksty kierowane do inwestorów są publikowane niżej).
- Zmieniliśmy proporcje treści - na stronie nie dominują newsy jak od poniedziałku do piątku, lecz reportaże, wywiady i nieco luźniejsze ciekawostki i tematy lifestylowe, przy czym jest to lifestyle w kategorii biznes. To wszystko wzbogacone jest podcastami i materiałami wideo. W ten sposób odpowiadamy na oczekiwania czytelników, którzy w weekendy niekoniecznie chcą czytać artykuły, które wprost kojarzą im się z pracą, rynkami i gospodarką – mówi Grzegorz Nawacki, redaktor naczelny Pb.pl, zastępca redaktora naczelnego "Pulsu Biznesu". W najnowszym wydaniu "Pulsu Biznesu Weekend" pojawił się materiał wideo "Bąbelki na sylwestra – co kupujemy najchętniej?" czy tekst o tym, jak Polacy bawią się podczas karnawału.
- Mamy kilka pomysłów, jak dalej rozwijać weekendowy Pb.pl, ale czekamy na odzew rynku i będziemy z niego czerpać inspiracje - dodaje Nawacki.
Wydawca Pb.pl liczy, że dzięki zmianom przyciągnie nie tylko czytelników, ale także reklamodawców. Wprowadzono bowiem format reklamy natywnej w kategorii lifestyle.
(IKO, 31.12.2017)