Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 31, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pb.pl w weekendy stawia na lifestyle

Weekendowe wydanie serwisu Pb.pl ma nowy layout (fot. screen Pb.pl)

"Puls Biznesu Weekend", czyli weekendowe wydanie serwisu Pb.pl, ma nowy wygląd.

W ostatni weekend 2017 roku Pb.pl przeszedł relauch. Od 29 grudnia weekendowe wydania serwisu mają zmieniony layout, w tym układ kafli i kolorystykę – charakterystyczny dla "Pulsu Biznesu" łososiowy kolor został zastąpiony czernią. Zmieniono także układ treści: w części weekendowej zrezygnowano z newsów na korzyść treści lifestylowych (teksty kierowane do inwestorów są publikowane niżej).

- Zmieniliśmy proporcje treści - na stronie nie dominują newsy jak od poniedziałku do piątku, lecz reportaże, wywiady i nieco luźniejsze ciekawostki i tematy lifestylowe, przy czym jest to lifestyle w kategorii biznes. To wszystko wzbogacone jest podcastami i materiałami wideo. W ten sposób odpowiadamy na oczekiwania czytelników, którzy w weekendy niekoniecznie chcą czytać artykuły, które wprost kojarzą im się z pracą, rynkami i gospodarką – mówi Grzegorz Nawacki, redaktor naczelny Pb.pl, zastępca redaktora naczelnego "Pulsu Biznesu". W najnowszym wydaniu "Pulsu Biznesu Weekend" pojawił się materiał wideo "Bąbelki na sylwestra – co kupujemy najchętniej?" czy tekst o tym, jak Polacy bawią się podczas karnawału.

- Mamy kilka pomysłów, jak dalej rozwijać weekendowy Pb.pl, ale czekamy na odzew rynku i będziemy z niego czerpać inspiracje - dodaje Nawacki.
Wydawca Pb.pl liczy, że dzięki zmianom przyciągnie nie tylko czytelników, ale także reklamodawców. Wprowadzono bowiem format reklamy natywnej w kategorii lifestyle.

(IKO, 31.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.