Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 28, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

LinkedIn chce skonsolidować budżet reklamowy

(fot. pixabay.com)

Serwis społecznościowy LinkedIn, specjalizujący się w kontaktach zawodowo-biznesowych, rozpoczął przegląd swoich budżetów reklamowych.

Jak ujawnił serwis branżowy Adweek, LinkedIn zamierza zredukować liczbę agencji reklamowych, z którymi współpracuje, do “dwóch lub trzech”. Obecnie serwis należący do koncernu Microsoft na poszczególnych rynkach korzysta z usług różnych agencji.

Wartość globalnego budżetu reklamowego serwisu nie jest znana, ale wiadomo, że w ub.r. tylko w USA LinkedIn wydał na promocję prawie 30 mln dol.

(LL, 28.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.