Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 23, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Rzeczpospolita" wraca do "tradycji kolorystycznych gazety"

(fot. screen Rp.pl)

Powrót "do dobrych tradycji kolorystycznych gazety", wzbogacenie oferty dla prenumeratorów, nowi autorzy i nowe pomysły od stycznia 2018 roku – takie zmiany zapowiada Bogusław Chrabota redaktor naczelny dziennika "Rzeczpospolita" (Gremi Media).

O zmianach Chrabota poinformował w artykule wstępnym w "Rzeczpospolitej" z 22 grudnia br. "Dziś nie da się utrzymać zaufania tylko siłą marki, dziś trzeba się ścigać z czasem, odgadywać potrzeby czytelników, pytać i poprawiać" - pisze redaktor naczelny i wylicza nowości, które redakcja wprowadza w dzienniku: zmieniona kolejność działów, poprawione ułożenie kolumn, publicystyka lepiej związana z częścią newsową i analityczną. Ponadto – jak pisze Chrabota - "udoskonalamy ekonomikę prezentowania tekstu, ekspozycję grafiki, na koniec – wracamy do dobrych tradycji kolorystycznych gazety (dział ekonomii powraca do koloru zielonego)" - czytamy we wstępniaku redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej” .

Chrabota przypomina, że zmiany wprowadzone w 2017 roku objęły przede wszystkim stronę internetową Rp.pl . "Teraz czas na gazetę papierową, która nie może odstawać od wyzwań czasu i najlepszych wzorców. To nasz prezent świąteczny dla czytelników" - stwierdza naczelny i dodaje, że od 2018 roku "Rzeczpospolita" zdecydowane wzbogaci oferty dla prenumeratorów. "Prócz wysokospecjalistycznych dodatków Dobra Firma, adresowanych m.in. do księgowych i kadrowych, oraz dodatku Dobra Administracja, zaproponujemy serię 12 specjalistycznych książek biznesowych i czterech poradników prawnych. Rozwiniemy i poprawimy newslettery oraz przedstawimy nowość: dedykowane profesjonalistom miesięczniki Raport Rzeczpospolitej. Co miesiąc dwa nowe wydania kierowane do prawników i ludzi biznesu - zapowiada Bogusław Chrabota. Nowością ma tez być wzmocnienie już uruchomionych projektów, jak np. specjalistycznego dodatku "Sądy i prokuratura" poświęconego problemom wymiaru sprawiedliwości. "Jest ściśle merytoryczny, wolny od zaangażowania w polityczny spór. Pisany głównie przez samych zainteresowanych: sędziów i prokuratorów, a także ekspertów Ministerstwa Sprawiedliwości i Prokuratury Krajowej, dzięki którym adresat otrzymuje najszerszą w polskiej prasie perspektywę analityczną problematyki prawnej i legislacyjnej" - stwierdza redaktor naczelny "Rzeczpospolitej". "To oczywiście nie koniec. W odnowionej "Rzeczpospolitej" pojawią się już w styczniu nowi autorzy i nowe pomysły" - zapewnia Bogusław Chrabota.

Press

(Mackuch, 23.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 23, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Joanna Parczyńska zostanie wydawcą segmentu kultury i multimediów w ”GW”

(fot. materiały prasowe)

Szefowa działu wideo Wyborcza.pl Joanna Parczyńska od stycznia 2018 roku obejmie nowo utworzone stanowisko wydawcy obszaru Kultura i multimedia w ”Gazecie Wyborczej” (Agora SA).

Parczyńska będzie nadzorować ”Co jest grane 24” (piątkowy dodatek do "GW"), dział Kultura w "Gazecie Wyborczej", "Książki. Magazyn do czytania", "Gazetę Telewizyjną" (piątkowy dodatek do "GW"), "Duży Format" (poniedziałkowy dodatek do "GW"), Centrum Premier (miejsce spotkań z twórcami) oraz dział wideo Wyborcza.pl, którego szefową pozostaje.

– Celem zintegrowania struktury zarządczej jest lepsze wykorzystanie możliwości rozwojowych i biznesowych działu kultury i multimediów w ”Gazecie Wyborczej” – tłumaczy Nina Graboś, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w Agorze. Zaznacza, że nikt z powodu tych zmian nie rozstaje się ze spółką.
Joanna Parczyńska zespołem wideo w serwisie Wyborcza.pl kieruje od sierpnia br. Do Agory wróciła w kwietniu br. jako zastępca dyrektora wydawniczego segmentu wideo w Wyborcza.pl. Wcześniej pracowała w spółce w latach 1995-2010, m.in. jako dyrektor pionu prasy bezpłatnej. Parczyńska związana była z Grupą Polskapresse (obecnie Polska Press Grupa) jako dyrektor zarządzający produktami bezpłatnymi (lata 2013-2016) i prezes struktury prasy bezpłatnej (2012 rok). W Gemiusie zajmowała stanowisko country managera (lata 2012-2013).

(KOZ, 23.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo