Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 21, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Chipsy Pringles promowane przy Super Bowl

(fot. pixabay.com)

Koncern spożywczy Kellogg Company wykupił czas reklamowy przy przyszłorocznym Super Bowl w celu promocji marki Pringles.

Podczas meczu rozgrywanego 4 lutego przyszłego roku wyemitowany zostanie spot 30-sekundowy reklamowy będący głównym elementem debiutującej w tym samym dniu kampanii promocyjnej Pringles - "Flavor Stacking". Za jej kreację odpowiada sieć Grey.
Będzie to pierwsza reklama Pringles emitowana przy Super Bowl.

(LL, 21.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.