Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 21, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Chipsy Pringles promowane przy Super Bowl

(fot. pixabay.com)

Koncern spożywczy Kellogg Company wykupił czas reklamowy przy przyszłorocznym Super Bowl w celu promocji marki Pringles.

Podczas meczu rozgrywanego 4 lutego przyszłego roku wyemitowany zostanie spot 30-sekundowy reklamowy będący głównym elementem debiutującej w tym samym dniu kampanii promocyjnej Pringles - "Flavor Stacking". Za jej kreację odpowiada sieć Grey.
Będzie to pierwsza reklama Pringles emitowana przy Super Bowl.

(LL, 21.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 22, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Asus współpracuje z kanałem na YouTube Zajegranie

Asus, producent komputerów i sprzętu elektronicznego, został partnerem strategicznym kanału na YouTube Zajegranie.

Zajegranie (138 tys. subskrypcji) to kanał z recenzjami, let’s play (filmy relacjonujące granie w gry wideo) i ciekawostkami związanymi z grami wideo, produkowany przez sieć partnerską Mediakraft TV. Kanał miał przerwę w publikowaniu filmów, lecz wznowił produkcję materiałów na YouTube przy wsparciu finansowym Asusa. W ramach współpracy na kanale pojawią się materiały promujące m.in. sprzęt Asus Republic of Gamers. Nowymi prowadzącymi kanał są: Pan Kubak, NieDaRadek i Masha Raczyńska.

(IKO, 22.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo