Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 21, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Leo Burnett z obsługą reklamową Orange Polska

Agencja Leo Burnett Warsaw przejmie od 2018 roku obsługę reklamową operatora komórkowego Orange Polska.

Leo Burnett Warsaw zajmie się działaniami strategiczno-kreatywnymi, za które dotychczas odpowiadała również należąca do Publicis Groupe agencja Publicis Worldwide Polska. Ponadto w zakres obowiązków Leo Burnett Warsaw wejdzie obsługa digital, którą zajmowała się agencja VML. "Pozostajemy nadal w Grupie Publicis, ale stawiamy na współpracę z Leo Burnett, agencji która rozumie specyfikę i wyzwania rynku telekomunikacyjnego. Zależy nam na spójnym połączeniu ATL i digital oraz odświeżeniu linii komunikacyjnej" - komentuje Mariusz Gaca, wiceprezes Orange Polska.


(IKO, 21.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 21, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Chipsy Pringles promowane przy Super Bowl

(fot. pixabay.com)

Koncern spożywczy Kellogg Company wykupił czas reklamowy przy przyszłorocznym Super Bowl w celu promocji marki Pringles.

Podczas meczu rozgrywanego 4 lutego przyszłego roku wyemitowany zostanie spot 30-sekundowy reklamowy będący głównym elementem debiutującej w tym samym dniu kampanii promocyjnej Pringles - "Flavor Stacking". Za jej kreację odpowiada sieć Grey.
Będzie to pierwsza reklama Pringles emitowana przy Super Bowl.

(LL, 21.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY