Deloitte Digital redukuje zespół zajmujący się reklamą
Magda Drozdowska i Mateusz Książek rozstaną się z Deloitte Digital (fot. archiwum Deloitte Digital)
Agencja Deloitte Digital, która jak informowaliśmy rezygnuje ze świadczenia usług ATL, zmniejsza zespół. W obu oddziałach agencji (w Łodzi i Warszawie) pracę ma stracić ok. 30 osób.
Deloitte Digital zatrudnia obecnie 301 osób, w tym 150 w części agencyjnej. Osobami, które rozstaną się z agencją, będą m.in. jej dyrektorzy kreatywni: Magda Drozdowska i Mateusz Książek. Drozdowska i Książek objęli te stanowiska na początku 2016 roku, wcześniej przez sześć lat byli związani z DDB&tribal, ostatnio jako deputy creative directorzy. Drozdowska i Książek nie komentują naszych ustaleń. Na ten temat nie wypowiada się również Magdalena Gronert, PR marketing and communications manager Deloitte Digital. Zaznacza jednak, że zmiany w zespole Deloitte Digital CE związane są z realizacją przyjętej strategii biznesowej, która zakłada m.in. koncentrację na projektach o zasięgu międzynarodowym.
Z nieoficjalnych informacji wynika, że zmiana w Deloitte Digital ma polegać na sukcesywnym wygaszaniu części kreatywno-komunikacyjnej ATL. Firma zaś zwiększy inwestycje w usługi doradcze i tzw. digital transformation (wspieranie cyfrowej transformacji firm). To oznacza redukcję zespołu zajmującego się ATL i przeniesienie klientów obsługiwanych w tym zakresie do innych podmiotów. Z ustaleń "Presserwisu" wynika, że trwają w tej sprawie rozmowy z agencją FCB Bridge2Fun.
Magdalena Gronert zapewnia jednak, że oferowane przez Deloitte Digital usługi nie ulegają zmianie, podobnie jak i portfolio klientów.
(AMS, 20.12.2017)