Tomasz Sakiewicz reaguje na pozew TVP  |  Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Tomasz Sakiewicz reaguje na pozew TVP  |  Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Tomasz Sakiewicz reaguje na pozew TVP  |  Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 20, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Oko.press zawiesił działalność, ale tylko na jeden dzień

19 grudnia był dniem bez serwisu Oko.press (screen Oko.press)

Oko.press zawiesił działalność na jeden dzień. We wtorek 19 grudnia br. na stronie serwisu zamieszczono komunikat, że była to akcja, aby "zbierać fundusze na dalszą pracę redakcji".

Na stronie Oko.press we wtorek nie publikowano nowych materiałów. - Chcemy uświadomić użytkowników serwisu, że nasza działalność jest ściśle uzależniona od funduszy, które nam przekazują - mówi Piotr Pacewicz, redaktor naczelny Oko.press.
Przypomina, że dobrowolne środki od czytelników pokrywają 85 proc. budżetu redakcji. Reszta pochodzi z grantów. - Co miesiąc  dostajemy pieniądze od ok. 7 tys.  darczyńców. Z tego jedynie dwa tysiące to wpłaty regularne. Przy tym warto dodać, że na Facebooku mamy 115 tys. fanów - dodaje Pacewicz.

Redaktor naczelny zapewnia, że Oko.press pozostanie serwisem bezpłatnym. - Nadal wystarcza nam pieniędzy na bieżącą działalność, ale jeśli wpłaty nie wzrosną, to będziemy musieli wprowadzić ograniczenia, np. zrezygnować z zamawiania sondaży lub z treści wideo - zaznacza Pacewicz.

Tylko podczas czterech pierwszych godzin akcji Oko.press otrzymało wpłaty od czterystu nowych użytkowników. Budżet miesięczny serwisu to 132,5 tys. zł, w tym: płace dziennikarzy - 62 tys. zł; honoraria autorów zewnętrznych - 9,5 tys. zł; opłaty za grafikę i wideo - 16,5 tys. zł; sondaże - 8 tys. zł. Opłaty administracyjne, obsługa prawna, fundraising i media społecznościowe pochłaniają 20,5 tys. zł, a usługi informatyczne 16 tys. zł.


(Mackuch, 20.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.