Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 20, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

L'Oreal promuje kosmetyki Maybelline New York

Wczoraj ruszyła nowa kampania reklamowa Maybelline New York, którą dla L'Oreal Polska przygotowały agencja McCann Erickson Polska i dom mediowy Optimedia Poland (ZenithOptimedia Group).

Celem kampanii jest zachęcenie konsumentek do wypróbowania tuszu pogrubiającego rzęsy Volume Express Turbo Boost i poinformowanie ich o promocji cenowej na wybrane kosmetyki Maybelline New York. Grupą docelową są mieszkające w miastach młode kobiety powyżej 15 lat. Reklamy można zobaczyć m.in. w: TVP, TVN-ie, Polsacie. Kampania jest wspierana w miejscach sprzedaży. Projekty materiałów BTL opracowała agencja MRM Momentum.

(MŁ, 20.06.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.