Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 13, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Serial "Pod wspólnym niebem" w TVP 2 śledziło średnio 490 tys. widzów

Serial "Pod wspólnym niebem" zadebiutował w Dwójce 15 września br.(screen z YouTube)

Średnio 490 tysięcy widzów śledziło w TVP 2 serial "Pod wspólnym niebem". Dwójka podczas emisji przegrywała z konkurencją w grupie ogólnej i komercyjnej.  

Serial wyreżyserowany przez Marka Śledziewskiego zadebiutował w Dwójce 15 września br. Opowiadał o perypetiach dwóch rodzin, które zmuszone były zamieszkać pod jednym dachem. Był emitowany w piątki o 22.10. 

Według danych Nielsen Audience Measurement  podczas emisji serialu Dwójka w grupie ogólnej miała 4,24 proc. udziału w rynku. Liderem był TVP 1 - 8,35 proc. udziału. W tym czasie Jedynka prezentowała film fabularny. Na drugim miejscu był Polsat - 8,33 proc. udziału. W Polsacie w tym paśmie pokazywany był film fabularny lub program rozrywkowy. Na trzecim miejscu znalazł się TVN - 8,32 proc. udziału. W tym paśmie TVN prezentował film fabularny. 

W grupie komercyjnej (widzowie 16-49) Dwójka podczas emisji "Pod wspólnym niebem" była na czwartym miejscu - 4,54 proc. udziału. Liderem był TVN - 12,67 proc udziału. Na drugim miejscu był Polsat - 10,13 proc.udziału, a na trzecim TVP 1 - 5,46 proc. Najwięcej widzów - 682 tys. - oglądało odcinek 22 września br. Wpływy cennikowe z reklam emitowanych wokół serialu wyniosły 2,5 mln zł.

(Mackuch, 13.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.