"GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  Warner Bros. Discovery uruchamia platformę  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

"GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  Warner Bros. Discovery uruchamia platformę  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

"GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  Warner Bros. Discovery uruchamia platformę  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 11, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tygodnik "Głos Wągrowiecki" pierwszy raz od pięciu lat zamyka rok z zyskiem

Sprzedaż "Tygodnika Wągrowieckiego" według danych wydawcy sięga 3 tys. egz.

Wągrowiecka Oficyna Wydawnicza, wydająca "Głos Wągrowiecki", zamknęła rok na plusie. Zysk zapewniły oszczędności redakcyjne, materiały promocyjne samorządów, konkursy i plebiscyty SMS.

- W tym roku skupiliśmy się na działaniach, które zrównoważyłyby spadki sprzedaży. Obniżyliśmy płace osobom, które zarabiały najwięcej. Poza tym publikowaliśmy artykuły sponsorowane samorządów. Te działania w połączeniu z konkursami i plebiscytami SMS przyniosły kilkutysięczny zysk. To pierwszy taki rok od pięciu lat – mówi Jerzy Mianowski, prezes Wągrowieckiej Oficyny Wydawniczej i redaktor naczelny tygodnika.

Tygodnik "Głos Wągrowiecki" ma 32 strony i kosztuje 3,50 zł. Tytuł ukazuje się w środy, w nakładzie 4 tys. egz. Sprzedaż według danych wydawcy sięga 3 tys. egz. Tygodnik ukazuje się na terenie powiatu wągrowieckiego oraz kilku ościennych miejscowości. Mniejszościowym udziałowcem w Wągrowieckiej Oficynie Wydawniczej jest Polska Press Grupa.

(JOK, 11.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.