Większościowy udziałowiec Brand24  |  Lista dziennikarzy, których skusiła TVP  |  Jankowski dostał autorski program w TV Republika  |  Dyrektor Instytutu Książki  |  Oglądalność "The Voice Kids" w TVP 2  |  Canal+ Domo kontynuuje program Dowbor  |  Stacje radiowe na majówkę  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  "MasterChef Nastolatki"  |  Serial "Zakładnicy" w Polsat Box Go  |  Golf Channel Polska nadaje już jako Golf Zone  |  Program Fundacji Polsat  |  Telepolis.pl wyprzedził  |  Naziemny ViDoc TV wprowadza  |  Ruszył casting do programu "Piłkarki"  |  Mint Media wygrywa  |  DLF współpracuje  |  Wzmocnienie zespołu PR Wills Integrated  |  Faworyt do przejęcia The Telegraph  |  Dwaj rosyjscy dziennikarze aresztowani za współpracę z kanałem Nawalnego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Większościowy udziałowiec Brand24  |  Lista dziennikarzy, których skusiła TVP  |  Jankowski dostał autorski program w TV Republika  |  Dyrektor Instytutu Książki  |  Oglądalność "The Voice Kids" w TVP 2  |  Canal+ Domo kontynuuje program Dowbor  |  Stacje radiowe na majówkę  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  "MasterChef Nastolatki"  |  Serial "Zakładnicy" w Polsat Box Go  |  Golf Channel Polska nadaje już jako Golf Zone  |  Program Fundacji Polsat  |  Telepolis.pl wyprzedził  |  Naziemny ViDoc TV wprowadza  |  Ruszył casting do programu "Piłkarki"  |  Mint Media wygrywa  |  DLF współpracuje  |  Wzmocnienie zespołu PR Wills Integrated  |  Faworyt do przejęcia The Telegraph  |  Dwaj rosyjscy dziennikarze aresztowani za współpracę z kanałem Nawalnego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Większościowy udziałowiec Brand24  |  Lista dziennikarzy, których skusiła TVP  |  Jankowski dostał autorski program w TV Republika  |  Dyrektor Instytutu Książki  |  Oglądalność "The Voice Kids" w TVP 2  |  Canal+ Domo kontynuuje program Dowbor  |  Stacje radiowe na majówkę  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  "MasterChef Nastolatki"  |  Serial "Zakładnicy" w Polsat Box Go  |  Golf Channel Polska nadaje już jako Golf Zone  |  Program Fundacji Polsat  |  Telepolis.pl wyprzedził  |  Naziemny ViDoc TV wprowadza  |  Ruszył casting do programu "Piłkarki"  |  Mint Media wygrywa  |  DLF współpracuje  |  Wzmocnienie zespołu PR Wills Integrated  |  Faworyt do przejęcia The Telegraph  |  Dwaj rosyjscy dziennikarze aresztowani za współpracę z kanałem Nawalnego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 11, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP w 2018 roku podnosi ceny reklam i wprowadza grupę sprzedażową 16+

(fot. pixabay.com)

Oferta handlowa TVP na przyszły rok zakłada podwyżkę cen od 2 do 8 proc. w zależności od wielkości całorocznego budżetu. Wprowadzona zostaje również nowa grupa sprzedażowa: wszyscy w wieku 16+.

”Zarówno gospodarka jak i rynek reklamowy są w dobrej kondycji. Druga połowa roku w telewizji cechowała się znaczącą przewagą popytu na czas reklamowy nad jego podażą. W związku z tym podwyżka cen była nieunikniona i ma szansę zbilansować popyt z podażą” – tłumaczy w komunikacie prasowym Ewelina Czuba, dyrektor biura reklamy TVP.

Biuro reklamy TVP w 2018 roku zwiększyło liczbę progów całorocznych wydatków reklamowych, od których zależy wysokość rabatu. W przypadku nowych, najwyższych klastrów rabaty sięgają maksymalnie 50 proc. (10-11,99 mln zł) i 52 proc. (12-14,99 mln zł). Dla indywidualnie negocjowanych warunków handlowych próg inwestycji, w porównaniu z br., wzrósł z 8 mln zł do 15 mln zł.

Biuro reklamy TVP wprowadza od 2018 roku nową grupę sprzedażową – wszyscy w wieku 16+. Reklamy kupione w tej grupie będą planowane bezpośrednio po zakupie cennikowym i przed grupą wszyscy w wieku 16-59.

”Jako pierwsi rozszerzyliśmy grupę komercyjną do wieku 59. Teraz idziemy krok naprzód. Widzimy jednocześnie zmiany w strukturze demograficznej społeczeństwa i rosnącą siłę zakupową 60-latków” – stwierdziła Ewelina Czuba. Zwróciła uwagę, że osoby w wieku 18-49 odpowiadają za zakupy w wysokości 278 mld zł rocznie, a osoby w wieku 50+ - 258 mld zł. ”Możliwość zakupu nowej grupy celowej wraz z utrzymaniem grupy 16-59 pozwoli na lepsze dopasowanie kupowanych reklam do profilu konsumenta reklamodawcy” – uważa szefowa biura reklamy TVP.

Wcześniej politykę handlową na 2018 rok ogłosił TVN - podwyżka cen reklam na przyszły rok wynosi od 4 do 9,9 proc.

(KOZ, 11.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.