Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 09, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Meetrics będzie sprawdzał widoczność reklam na Facebooku

Meetrics weryfikuje widoczność reklam (fot. screen ze strony głównej Meetrics.com)

Meetrics, dostawca rozwiązań służących do weryfikacji, poprawy jakości i skuteczności kampanii reklamowych, nawiązał współpracę z Facebookiem.

W ramach współpracy Meetrics będzie weryfikować widoczność reklam display na Facebooku. Kampanie będą sprawdzane zarówno w wersji desktopowej, jak i na urządzeniach mobilnych. Współpraca z serwisem społecznościowym dotyczy nie tylko Polski, ale też innych rynków. "Meetrics jest naszym 25. partnerem na świecie w zakresie pomiarów i weryfikacji viewability reklam i pierwszym spoza USA" - informuje w komunikacie prasowym Martin Ott, managing director Central Europe w Facebooku.

Tomasz Piątkowski, country manager Meetrics w Polsce, zaznacza: "Nie poprzestajemy jedynie na weryfikacji widoczności reklam display – w przyszłości planujemy również weryfikację innych formatów reklamowych, jakie oferuje Facebook, w tym m.in. reklam wideo".

Zgłoszenia do konkursu
Grand Press 2019

Plansza

(IKO, 09.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.