Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 08, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Storyclash: Tvn24.pl liderem interakcji w listopadzie

Analizę przygotowała dla firma Storyclash

Tvn24.pl w listopadzie br. miał najwięcej interakcji w mediach społecznościowych - wynika z analizy firmy Storyclash, przygotowanej dla "Presserwisu". Badanie dotychczas uwzględniało aktywność na Facebooku i Twitterze. Od teraz pod uwagę brane są także dane z serwisów Instagram i YouTube.

Łącznie, jak wyliczył dla "Presserwisu" Storyclash, polskie serwisy informacyjne odnotowały w listopadzie br. 25,2 mln interakcji (m.in. reakcji, komentarzy, udostępnień) - o 8,3 proc. mniej, niż w październiku br. Najwięcej z nich (9,55 mln) było 11 listopada.

Najwięcej interakcji miał Tvn24.pl – 1,66 mln (spadek o 5,4 proc. w stosunku do października br.), WP - 1,63 mln (spadek o 30,8 proc.) i Onet - 1,37 mln (wzrost o 4,6 proc.).

Jeśli chodzi o treści, to najczęściej użytkownicy mediów społecznościowych reagowali na post opublikowany 22 listopada br. przez serwis Gazeta.pl z linkiem do tekstu "Obłęd na komisji. Posłowie śpiewają »Boże, coś Polskę«, kobieta ogłasza, że jest Matką Boską".
W czołówce były również: artykuł w Onet Wiadomości z 13 listopada br. "Zmarła aktorka Alina Janowska" i artykuł "This Company Gave Non-Smokers Six Extra Vacation Days to Compensate for Smoke Breaks" zamieszczony 1 listopada br. w VICE Polska.

(PM, 08.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.