Polskie agencje nagrodzone w konkursie Eurobest
(fot. screen Walk.pl)
Trzy statuetki – jedną srebrną i dwie brązowe – otrzymały polskie agencje w tegorocznej edycji Europejskiego Festiwalu Kreatywności Eurobest.
W kategorii Print&Publishing srebro otrzymała kampania "Niewidzialni" przygotowana dla Fundacji Kapucyńskiej przez agencję Walk.
"Niewidzialni" to książka z opowieściami, opracowana przez bezdomnych za pomocą atramentu, który powoduje, że czytanie możliwe jest tylko na mrozie, gdyż w ciepłym pomieszczeniu tusz jest niewidzialny.
W kategorii Promo&Activation brąz trafił do DDB&tribal za akcję "#Iwelcome-Live" dla Amnesty International. Za ten projekt agencja była też nominowana w kategorii Media.
Brąz dostała także FCB Warsaw za projekt "Smart Bell" przygotowany dla Axa Polska w kategorii Radio&Audio. Projekt był też nominowany w kategorii Healtcare.
Rozstrzygnięcie konkursu Eurobest odbyło się w piątek 1 grudnia br. w Londynie.
(JOK, 02.12.2017)