Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 02, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polskie agencje nagrodzone w konkursie Eurobest

(fot. screen Walk.pl)

Trzy statuetki – jedną srebrną i dwie brązowe – otrzymały polskie agencje w tegorocznej edycji Europejskiego Festiwalu Kreatywności Eurobest.

W kategorii Print&Publishing srebro otrzymała kampania "Niewidzialni" przygotowana dla Fundacji Kapucyńskiej przez agencję Walk.
"Niewidzialni" to książka z opowieściami, opracowana przez bezdomnych za pomocą atramentu, który powoduje, że czytanie możliwe jest tylko na mrozie, gdyż w ciepłym pomieszczeniu tusz jest niewidzialny.

W kategorii Promo&Activation brąz trafił do DDB&tribal za akcję "#Iwelcome-Live" dla Amnesty International. Za ten projekt agencja była też nominowana w kategorii Media.
Brąz dostała także FCB Warsaw za projekt "Smart Bell" przygotowany dla Axa Polska w kategorii Radio&Audio. Projekt był też nominowany w kategorii Healtcare.
Rozstrzygnięcie konkursu Eurobest odbyło się w piątek 1 grudnia br. w Londynie.

(JOK, 02.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.