Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 19, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wzrost wpływów reklamowych płatnych dzienników

Płatne dzienniki ogólnopolskie i regionalne zanotowały w maju br. cennikowo o 14,36 proc. wyższe wpływy reklamowe niż w tym samym okresie 2005 roku – wynika z danych Expert Monitora. W dziesiątce płatnych dzienników z największymi przychodami z reklam znalazł się już "Dziennik".

Największe wpływy z reklam (dane cennikowe netto, bez uwzględniania rabatów) w maju miała ”Gazeta Wyborcza” – 82,95 mln zł - o 17,67 proc. więcej niż w tym samym okresie ub.r. Na ten wzrost mają wpływ wyniki dodatkowych dziesięciu wydań lokalnych ”GW”, które od początku 2006 roku Expert Monitor dołożył do monitoringu. Drugie miejsce zajął ”Fakt” z wpływami na poziomie 18,67 mln zł (wzrost o 2,88 proc.), a trzecie przypadło ”Rzeczpospolitej” – 17,26 mln zł (wzrost o 4,33 proc.). Kolejne miejsca zajęły: ”Super Express” – 7,86 mln zł (spadek o 10,66 proc.), ”Dziennik Bałtycki” – 7,54 mln zł (wzrost o 2,88 proc.) i ”Puls Biznesu” – 5,97 mln zł (wzrost o 33,5 proc.). W drugim miesiącu obecności na rynku w pierwszej dziesiątce płatnych dzienników o największych wpływach reklamowych znalazł się ”Dziennik” – 4,91 mln zł. Dziesiątkę uzupełniają: ”Gazeta Prawna” – 4,86 mln zł, ”Głos Wielkopolski” – 4,37 mln zł i ”Dziennik Polski” – 4,02 mln zł.

(SK, 19.06.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.