Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 19, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Futu" - nowy bezpłatny magazyn z górnej półki

Pod koniec czerwca ukaże się pierwszy numer bezpłatnego dwumiesięcznika "Futu". Wydawcą nowego tytułu jest agencja komunikacji marketingowej Futu Group. Chce go rozsyłać do odbiorców marek z najwyższej półki.

Magazyn będzie miał charakter albumowy i będzie publikował materiały o designie, modzie, architekturze, nowoczesnej technice i sztuce. Wszystkie mają być w dwóch wersjach językowych – polskiej i angielskiej. Redaktorem naczelnym pisma został Michał Woliński, były naczelny lifestylowego magazynu "Fluid", a dyrektorem artystycznym – Michał Łojewski. Cena jednej strony reklamy to 17 tys. zł (netto), przy czym wydawca chce zachęcać reklamodawców do zamieszczania niestandardowych reklam. Objętość pisma to 160 stron. Planowany nakład - 3 tys. egz.

(ML, 19.06.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.