"Futu" - nowy bezpłatny magazyn z górnej półki
19.06.2006, 09:15
Pod koniec czerwca ukaże się pierwszy numer bezpłatnego dwumiesięcznika "Futu". Wydawcą nowego tytułu jest agencja komunikacji marketingowej Futu Group. Chce go rozsyłać do odbiorców marek z najwyższej półki.
Magazyn będzie miał charakter albumowy i będzie publikował materiały o designie, modzie, architekturze, nowoczesnej technice i sztuce. Wszystkie mają być w dwóch wersjach językowych – polskiej i angielskiej. Redaktorem naczelnym pisma został Michał Woliński, były naczelny lifestylowego magazynu "Fluid", a dyrektorem artystycznym – Michał Łojewski. Cena jednej strony reklamy to 17 tys. zł (netto), przy czym wydawca chce zachęcać reklamodawców do zamieszczania niestandardowych reklam. Objętość pisma to 160 stron. Planowany nakład - 3 tys. egz.(ML, 19.06.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










