Testardo Red Cell z T-shirtami dla PAH
16.06.2006, 09:54
Agencja reklamowa Testardo Red Cell przygotowała dla Polskiej Akcji Humanitarnej kreację kampanii związanej z Międzynarodowym Dniem Uchodźcy.
W akcji wykorzystane zostanie 5 tys. T-shirtów z napisem ”Free in Free Land”, które w Dniu Uchodźcy, 20 czerwca, założą popularni ludzie, m.in. dziennikarze telewizyjni i politycy. Między 15 a 20 czerwca w kanale VH 1 będą emitowane 15-sekundowe spoty zapraszające na pikniki i eventy z okazji Dnia Uchodźcy. Odbędą się one w Białej Podlaskiej, Gorzowie Wielkopolskim, Krakowie, Lublinie, Poznaniu, Toruniu i 25 czerwca na Agrykoli w Warszawie, zaś między 26 a 29 czerwca w warszawskim kinie Muranów odbędzie się przegląd filmów o uchodźcach. Kampania obejmie ponadto 20 billboardów Grupy Ströer i prasę (”Gazeta Wyborcza”, ”Wprost”). Kreacja Testardo Red Cell zostanie wykorzystana w Austrii, Finlandii, Szkocji, Włoszech i na Litwie.(TW, 16.06.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










