Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 16, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kompania Piwowarska kontynuuje kampanię piwa Lech Lite

Na ulicach Warszawy pojawili się ludzie z pomalowanymi na srebrno rękami, nogami i twarzami - to część kampanii reklamowej nowego piwa Lech Lite (Kompania Piwowarska SA).

Pomalowane osoby pojawiają się w weekendy w centrach rozrywki i wypoczynku, a w dni powszednie w centrach biznesowych. Akcja nie jest obrandowana, co ma wzbudzać zainteresowanie przechodniów. Jej kreację przygotowała agencja Ciszewski PR. Event jest częścią trwającej od maja outdoorowej kampanii Lech Lite. Od najbliższego poniedziałku produkt będzie reklamowany w telewizji, prasie i Internecie. Za wsparcie reklamowe Lecha Lite odpowiada agencja usług marketingowych Peppermint. Media zaplanował i kupił dom mediowy Macroscope OMD.

(TW, 16.06.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.