Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 14, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Świat Kobiety" liderem wśród miesięczników poradnikowych

"Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) miał najwyższą średnią sprzedaż ogółem w segmencie miesięczników poradnikowych w pierwszym kwartale tego roku – wynika z danych ZKDP.

Od stycznia do marca ”Świat Kobiety” sprzedawał się średnio w liczbie 479 850 egz. (jako miesięcznik ukazuje się od lipca ub.r., wcześniej był dwutygodnikiem). Na drugim miejscu znajdują się ”Dobre Rady” (Burda Polska) z wynikiem 443 804 egz. (spadek o 0,87 proc. w porównaniu z pierwszym kwartałem ub.r.), a na trzecim – ”Claudia” (G+J Polska), która w pierwszym kwartale osiągnęła sprzedaż 427 228 egz. (wzrost o 2,49 proc.). Wynik ”Poradnika Domowego” (Agora SA) to 419 567 egz. (wzrost o 36,22 proc.), a ”Olivii” (Axel Springer Polska) – 406 551 egz. (najwyższy w tym segmencie wzrost sprzedaży – o 102,89 proc.). Średnia sprzedaż ogółem miesięczników poradnikowych w marcu wygląda następująco: ”Świat Kobiety” – 452 944 egz., ”Poradnik Domowy” – 449 164 egz., ”Dobre Rady” – 432 641 egz., ”Claudia” – 385 189 egz., ”Olivia” – 344 064 egz.

(ML, 14.06.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.