Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 10, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Kino Polska TV SA ma mniejszy zysk z powodu inwestycji w Zoom TV

(fot. pixabay.com)

Grupa Kapitałowa Kino Polska TV SA po dziewięciu miesiącach br. zwiększyła przychody, ale osiągnęła niższy zysk niż przed rokiem.

Grupa po trzech kwartałach br. ma 89 mln zł przychodu, o 7,6 proc. więcej w porównaniu z tym okresem ub.r. Wpływy z reklam wyniosły 18,1 mln zł i były o 18 proc. wyższe niż rok wcześniej.

Zysk netto grupy zmniejszył się o 22,2 proc., do 10 mln zł. Spadek wynika z zaangażowania w kanał naziemny Zoom TV, który nie osiąga jeszcze rentowności operacyjnej.

Mniejszy był również wynik EBITDA – o 9,5 proc. (32,4 mln zł). Koszty operacyjne wzrosły o 8,8 proc., do 74,1 mln zł. Spółka tłumaczy to przede wszystkim kosztami związanymi z działalnością Zoom TV.

W samym trzecim kwartale br. grupa miała 30 mln zł przychodu (wzrost o 12,7 proc.) i 3,7 mln zł zysku netto (wzrost o 9,5 proc.).

W portfolio Kino Polska TV są kanały nadające pod marką Kino Polska i Filmbox. Spółka jest też współwłaścicielem naziemnych telewizji: Stopklatka TV i Zoom TV.


(KOZ, 10.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.