Bardzo, Walk i VML Poland na short liście festiwalu Epica
(fot. Screen z Youtube)
Aż sześć nominacji w konkursie Epica trafiło do agencji Bardzo. Walk i VML Poland mają po jednej nominacji.
Agencja Bardzo została nominowana za realizacje przygotowane dla Allegro: spot pt. "Angielski dla początkujących" dostał cztery nominacje (kategorie: Online & Mobile Services, Copywriting & Storytelling, Online Campaigns – Consumer Services & Household Products i Online & Viral Films), a po jednej spoty Lemoniada" (Online Campaigns – Consumer Services & Household Products) i "Bal przebierańców" (Online Campaigns – Consumer Services & Household Products).
Agencja Walk została nominowana za pracę "Niewidzialni" dla Fundacji Kapucyńskiej (Publication Design), a VML Poland - za kampanię dla Samsung Galaxy S8 + Gear VR headset "The Missed Spaceflight" (kategoria Virtual Reality).
Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 16 listopada br. podczas gali w Berlinie. Przewodniczącym jury jest Spencer Baim, chief strategic officer koncernu medialnego Vice Media. W jury zasiadają dziennikarze z 49 krajów zajmujący się profesjonalnie tematyką marketingu i reklamy. Polskę reprezentuje magazyn "Press". Konkursowi towarzyszyć będzie konferencja pt. "How technology drives creativity".
Do tegorocznej edycji konkursu zostało zgłoszonych 27 prac z Polski (rok temu 11).
(AMS, 07.11.2017)