Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 07, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bardzo, Walk i VML Poland na short liście festiwalu Epica

(fot. Screen z Youtube)

Aż sześć nominacji w konkursie Epica trafiło do agencji Bardzo. Walk i VML Poland mają po jednej nominacji.

Agencja Bardzo została nominowana za realizacje przygotowane dla Allegro: spot pt. "Angielski dla początkujących" dostał cztery nominacje (kategorie: Online & Mobile Services, Copywriting & Storytelling, Online Campaigns – Consumer Services & Household Products i Online & Viral Films), a po jednej spoty Lemoniada" (Online Campaigns – Consumer Services & Household Products) i "Bal przebierańców" (Online Campaigns – Consumer Services & Household Products). 

Agencja Walk została nominowana za pracę "Niewidzialni" dla Fundacji Kapucyńskiej (Publication Design), a VML Poland - za kampanię dla Samsung Galaxy S8 + Gear VR headset "The Missed Spaceflight" (kategoria Virtual Reality).

Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 16 listopada br. podczas gali w Berlinie. Przewodniczącym jury jest Spencer Baim, chief strategic officer koncernu medialnego Vice Media. W jury zasiadają dziennikarze z 49 krajów zajmujący się profesjonalnie tematyką marketingu i reklamy. Polskę reprezentuje magazyn "Press". Konkursowi towarzyszyć będzie konferencja pt. "How technology drives creativity".

Do tegorocznej edycji konkursu zostało zgłoszonych 27 prac z Polski (rok temu 11).


(AMS, 07.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.