Serwis Bliss ma być aktualizowany codziennie
Bliss jest częścią Grupy NaTemat (fot. screen Bliss.natemat.pl)
Weekendowy serwis lifestylowy Bliss (Grupa NaTemat) ma być aktualizowany codziennie.
- To kwestia rozwojowa, a nie przeciwnie - zapewnia Michał Mańkowski, dyrektor ds. core businessu w Grupie NaTemat i redaktor naczelny serwisu NaTemat.pl, gdzie Bliss jest promowany na stronie głównej. - To świadoma decyzja oparta na statystykach, tym, co wyszło nam w badaniach fokusowych wśród naszych czytelników, a także wizerunku serwisu, który chcemy tworzyć. Będzie więcej Blissa każdego dnia, a nie tylko w weekendy – dodaje Michał Mańkowski.
Grupa NaTemat nie rezygnuje jednak z wydań weekendowych serwisów. - Teraz będą się one pojawiały w formie edycji specjalnych, które co jakiś czas będziemy tworzyć z naszymi partnerami – mówi Michał Mańkowski.
(JOK, 05.11.2017)