Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 05, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wydawca "Vogue" sprawdza możliwości finansowe przyszłych czytelniczek

(fot. screen FB)

Wydawca "Vogue" (Visteria) sonduje, jaka cena egzemplarzowa tego miesięcznika, który ma się ukazać w marcu 2018 roku, będzie do zaakceptowania dla czytelniczek. Pyta je też m.in., które inne magazyny czytają i ile pieniędzy wydają na kosmetyki.

Wydawca opublikował na Facebooku post sponsorowany, w którym odsyła na swoją stronę internetową i prosi potencjalne czytelniczki o wypełnienie ankiety. 100 osób, które to zrobią, dostanie bezpłatnie pierwszy numer "Vogue" z autografem modelki Małgorzaty Beli. W ankiecie wydawca pyta, czy czytelniczki kupiłyby tytuł, gdyby kosztował: 14,90 zł, 16,90 zł, 19,90 zł. Sonduje też, które tytuły kobiece potencjalne czytelniczki "Vogue" kupują.

W ankiecie czytamy: "Proszę zaznaczyć wszystkie kupowane przez Panią pisma: »Elle«, »Pani«, »Harper’s Bazaar«, »Glamour«, »Twój Styl«, »Zwierciadło«, »In Style«, »Joy«". Jest też pytanie o to, ile pieniędzy miesięcznie wydają na kosmetyki i magazyny kobiece.

Eksperci uważają, że ankieta jest początkiem działań promocyjnych. - Taka forma promocji przed wejściem na rynek jest bardzo trafiona, bo pozwala budować bazę potencjalnych czytelniczek - mówi Dariusz Sachajko, niezależny ekspert mediowy. – Ciekawe, że nawet pismo o takiej renomie jak "Vogue" sonduje rynek pod kątem ceny. Celem zapewne jest zbadanie, czy cena może być barierą w przypadku magazynu luksusowego – dodaje. Jego zdaniem wcześnie rozpoczęta akcja promocyjna może przełożyć się na większe zainteresowanie tytułem wśród reklamodawców.

- Do marca nie zostało już dużo czasu, a poza tym im dłużej się mówi o "Vogue", tym lepiej dla tego tytułu. Jest szansa, że pierwsze numery sprzedadzą się w stosunkowo dużym nakładzie – uważa Monika Rychlica, head of press, outdoor, cinema and new media w Initiative Media.
Pierwszy numer miesięcznika "Vogue" ma się ukazać w marcu 2018 roku. Nakład wyniesie co najmniej 150 tys. egz. Wydawcą będzie spółka Katarzyny Kulczyk Visteria.

(JOK, 05.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.