Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Listopad 01, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lawenda Public Relations zajmie się promocją Mołdawii

Orgiejów Stary w Mołdawii (fot. Dave Proffer / flickr.com)

Narodowe Stowarzyszenie Turystyki Przyjazdowej Mołdawii (ANTRIM) wybrało do obsługi w zakresie public relations agencję Lawenda Public Relations.

Agencja zajmie się kompleksową promocją w Polsce atrakcji turystycznych Mołdawii. Zakres działań obejmuje dostosowanie strategii komunikacji do polskiego rynku, media relations, organizację wyjazdów prasowych, wydarzenia branżowe, komunikację w mediach społecznościowych, doradztwo wizerunkowe.

(IKO, 01.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.