Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 26, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Twitter chce większej przejrzystości w reklamach

Twitter zapowiedział, że wprowadzi zmiany, które zwiększą transparentność reklamy prezentowanej w serwisie.

Przedstawiciele serwisu społecznościowego podali, że zamierzają upubliczniać informacje dotyczące zleceń reklamowych. Do publicznej wiadomości podawane mają być m.in. nazwa podmiotu zamawiającego reklamę, jej cena oraz szczegóły targetowania. Jednocześnie Twitter chce bardziej jednoznacznie oznaczać reklamy oraz wprowadzić surowsze kary za publikowanie przekazów reklamowych niezgodnych z regulaminem serwisu.

(LL, 26.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.