Temat: internet

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 24, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

eBay dołączył do reklamujących się przy Piccadilly Circus

Koncern internetowy eBay będzie jednym z sześciu reklamodawców promujących się na ekranach przy londyńskim Piccadilly Circus.

Amerykański koncern jest ostatnią firmą, która potwierdziła zakup powierzchni reklamowej w tej prestiżowej lokalizacji. Będzie się reklamować przy Piccadilly Circus do stycznia 2018 roku. Na podobnych warunkach promować się będzie również marka odzieżowa Hunter (wspólnie z marką Stella McCartney). Dłuższe kontrakty podpisały: Coca-Cola, Samsung, Hyundai i L'Oréal.

Ekrany reklamowe przy Piccadilly Circus zabłysną ponownie pod koniec października br. po trwającej niemal dziewięć miesięcy modernizacji. Londyński plac odwiedza ok. 2 mln osób tygodniowo.

(LL, 24.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.