Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 21, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

FCB Warsaw nagrodzona Grand Prix Golden Drum 2017 w Lublanie aż w dwóch kategoriach

FCB Warsaw dostała Grand Prix Golden Drum 2017 w Lublanie. Agencja zdobyła prestiżową nagrodę aż w dwóch kategoriach. Ponadto z Lublany z nagrodami wyjadą agencje: Walk, Grey Poland, 2012 sp. z o.o. i Isobar Poland. Nagrody rozdano 20 października br. na gali kończącej "Golden Drum 24".

FCB Poland nagrodzono 24th Golden Drum Grand Prix Awards w dwóch kategoriach: financial & business services oraz best media strategy za "Smart bell" przygotowane dla firmy ubezpieczeniowej Axa Polska. 24th Golden Drum Awards 2017 otrzymały: Walk za książkę "Niewidzialni", którą można czytać tylko na mrozie, przygotowaną dla Fundacji Kapucyńskiej (kategoria direct-publications) i Grey Poland za projekt "The biggest Christmas choir" dla Caritasu (kategoria capture (use) of local spirit).

24th Golden Drum Silver Drum Awards 2017 otrzymały: Agencja 2012 za kampanię społeczną "Godzina jazdy na wózku", zrealizowaną dla Akademii Auto Świat (w dwóch kategoriach: activation programme oraz public engagement & participation), Grey Poland za "The documentary catalogue by Ikea" (kategoria branded content and entertainment - films & tv shows), oraz za projekt "The biggest christmas choir" dla Caritasu (social and charity events), a także Isobar Poland za "Reconciliation" przygotowane dla Forum Film (kategoria marketing PR).

Ponadto Grey Poland otrzymała Good Cause Grand Prix Award dla "The biggest Christmas choir" dla Caritasu w kategorii public relations. Polacy triumfowali także w Young Drummers Competition. Pierwsze miejsce zdobyli Michał Orlikowski i Bartosz Chlebowicz za "See The Full Picture", drugie miejsce przypadło Damianowi Kitowskiemu i Michałowi Oleksów za "Culture Overload", trzecie miejsce zajęły Kaja Dobrzańska i Adriana Hochmańska za "Hard to pronounce. Easy to love".

Do konkursu 24th Golden Drum 2017 zgłoszono 85 prac z Polski. Łącznie na festiwal trafiło 1000 prac, plus 112 zgłoszeń na organizowany poza festiwalem konkurs Young Drummers Competition. Tegoroczna edycja festiwalu Golden Drum odbywała się w dniach 18-20 października br. w Lublanie. (Mackuch)

(21.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.