Marquard zgrupuje serwisy internetowe w czterech działach
(fot. pixabay.com)
1 listopada br. Marquard Media Polska zmieni strukturę wydawniczą. Zmiany obejmą nie tylko pion druku, ale też serwisy internetowe.
Zgodnie z nową strukturą serwisy internetowe Marquarda będą tworzyć cztery działy tematyczne: mężczyźni; gwiazdy i plotki; moda, uroda i fitness; kobiety i rodzina.
Serwisy zostaną pogrupowane najprawdopodobniej w następujący sposób: w dziale mężczyźni znajdą się Esquire.pl, Playboy.pl, CKM.pl, Autostuff.pl; w dziale gwiazdy i plotki będą Kozaczek.pl, Papilot.pl, Zeberka.pl; w dziale moda, uroda i fitness mają być Boska.pl, Hotmoda.pl, Voyage.pl, HarpersBazaar.pl.; w dziale kobiety i rodzina będą Cosmopolitan.pl, Joy.pl, Milionkobiet.pl, SuperMamy.pl, Shape.pl.
Każdy z działów będzie miał kierownika działu internetowego, który będzie odpowiedzialny za strategię wydawniczą, monetyzację treści, opracowanie i doskonalenie produktu oraz spersonalizowaną reklamę w internecie.
Wydawca nie informuje, czy wybrał już osoby odpowiedzialne za poszczególne obszary tematyczne.
W komunikacie prasowym dyrektor ds. digital Edyta Sidwa informuje: "Dział i organizacja jego pracy już od dawna wymagały restrukturyzacji. Teraz możemy w pełni wykorzystać nasz potencjał i osiągnąć sukces, ponieważ nowe rozwiązania uczynią nasze działania w sieci bardziej zwinnymi, bardziej oddziałującymi na rynek oraz bardziej innowacyjnymi".
(JOK, 21.10.2017)