Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 12, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Projekt sportowy Axel Springer Polska

Axel Springer Polska zatrudnia coraz więcej dziennikarzy zajmujących się sportem – według nieoficjalnych informacji będą pracować nad projektem nowego tytułu sportowego.

Wydawca ”Dziennika” i ”Faktu” od kilku tygodni prowadzi rozmowy z dziennikarzami z działów sportowych różnych mediów, którym proponuje pracę w połączonej w przyszłości redakcji sportowej obu gazet. Ma ona ponadto przygotować projekt nowego tytułu. Nie wiadomo jeszcze, czy będzie to tygodnik wzorowany na wydawanym w Niemczech przez Axel Springer ”Bild am Sontag”, czy od razu codzienna gazeta sportowa. ”Bild am Sontag” w Niemczech ukazuje się w niedzielę i składa się głównie z relacji z sobotnich wydarzeń sportowych. Część pomysłów, które mogłyby zostać wykorzystane w nowym projekcie, jest już testowana w dodatku mundialowym, który od 6 czerwca dokładany jest do wtorkowych wydań ”Dziennika”. - Pomysł na pismo w niedzielę mógłby być próbą podzielenia i przejęcia części sukcesu poniedziałkowych dodatków sportowych dzienników ogólnopolskich i regionalnych, lecz to bardzo trudne przedsięwzięcie z punktu widzenia logistycznego. W naszym kraju w niedzielę trudno sprzedawać prasę – ocenia Tomasz Zięba, prezes Marquard Media Polska (wydawca ”Przeglądu Sportowego”). Plany ewentualnego wprowadzenia na rynek drugiego ogólnopolskiego dziennika sportowego komentuje: - Springer chce udowodnić, że na wszystko jest jeszcze miejsce na rynku dzienników. Po segmencie tabloidów, gdzie trafił na słabego przeciwnika, teraz walczy na rynku dzienników informacyjnych i już myśli o dzienniku sportowym. Sądzę, że tu będzie mu trudno, ale niech próbuje. Prezes Zięba zaznacza, że na razie Springerowi nie udało się pozyskać do swojej redakcji sportowej nikogo z trzonu redakcyjnego ”Przeglądu Sportowego”. Średnia sprzedaż ogółem ”Przeglądu Sportowego” w kwietniu br. wyniosła 67 264 egz. (ZKDP).

(GK, 12.06.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.