Player.pl rusza z kampanią wizerunkową
Screen z Player.pl
Wystartowała kampania wizerunkowa serwisu VOD Player.pl. Jej celem jest zakomunikowanie zmian w serwisie, grupę odbiorców działań stanowią użytkownicy w wieku 20-44 lat.
Prowadzone działania reklamowe obejmują telewizję, Internet, oraz social media. Kampania potrwa do 5 listopada. Za pomysł, koordynację kampanii oraz kreację odpowiedzialny jest zespół marketingu Player.pl. Planowanie i zakup mediów przygotował dom mediowy Starcom.
Z samej Player.pl korzysta prawie 3 mln użytkowników miesięcznie. Wśród ekskluzywnych produkcji platformy takich jak "Azja Express. Domówka" czy "Kuba Wojewódzki ciąg dalszy", a także popularnych widzów TVN: "Azja Express", "Druga Szansa", "Kuchenne rewolucje", oraz "Diagnoza" użytkownicy znajdą kanały live czy najnowsze polskie produkcje. (TAD)
(19.10.2017)