Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Październik 19, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marta Berto dyrektorem PR i marketingu festiwalu Audioriver

Marta Berto ostatnio była marketing and development managerem Salisbury Arts Centre (fot. materiały prasowe)

Marta Berto została dyrektor public relations i marketingu festiwalu muzycznego Audioriver. Zastąpiła Łukasza Naporę, który rozstaje się z organizacją.

Marta Berto ostatnio była marketing and development managerem Salisbury Arts Centre w Wielkiej Brytanii. Wcześniej kierowała m.in. działaniami komunikacyjnymi Docs Against Gravity Film Festival. Współpracowała też m.in. z HBO Europe i Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski.

(IKO, 19.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.