Dział: RADIO

Dodano: Październik 19, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jednocyfrowy wzrost wpływów reklamowych radia

(fot. hschmider / pixabay.com)

We wrześniu br. cennikowe wpływy reklamowe stacji radiowych monitorowanych przez Kantar Media wzrosły o 4,3 proc. w porównaniu z wrześniem ub.r.

Z danych Kantar Media, które nie uwzględniają rabatów, wynika, że największe przychody z tego tytułu uzyskała Grupa RMF – 194,6 mln zł, czyli o 0,1 proc. mniej niż przed rokiem. Wpływy reklamowe Eurozetu wzrosły o 4,2 proc. (do 116,6 mln zł), Grupy Radiowej Time o 5,4 proc. (do 91,4 mln zł), Grupy Radiowej Agory o 12,3 proc. (do 79,4 mln zł), a Polskiego Radia o 9,8 proc. (do 72 mln zł).

We wrześniu br. najwięcej na reklamę w radiu przeznaczył Aflofarm, który wydał 52,9 mln zł, o 15,5 proc. mniej niż rok wcześniej. Wśród największych reklamodawców w tym radiu znalazły się również: Terg z 29,7 mln zł (wzrost o 16,6 proc.) i Lidl – 26,2 mln zł (spadek o 14,4 proc.).

(KOZ, 19.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.