Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Październik 19, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

LoveBrands Relations pracuje dla dystrybutora wina TiM

(fot. minka2507 / pixabay.com)

LoveBrands Relations po wygranym przetargu dystrybutora wina firmy TiM jest odpowiedzialna za opracowanie i wdrożenie strategii komunikacyjnej dla czterech marek: Oak View, Lutzville, Cudgee Creek i Panul.

LoveBrands Relations poprowadzi komunikację w social media dla marek, a także będzie odpowiedzialna za prowadzenie biura prasowego i sponsoring wybranych eventów.
Czas trwania umowy nie został podany.

(AMS, 19.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.