Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 15, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bricomarche loterię konsumencką wspiera kampanią reklamową

"Mania Paragonów" - to hasło ogólnopolskiej loterii prowadzonej przez sieć supermarketów Bricomarche (Grupa Muszkieterów).

Okres przyjmowania zgłoszeń do loterii rozpoczął się 11 października br. i potrwa do 5 stycznia 2018 roku. Nagrodami są m.in. roboty Bosch, iPhone 6, iPad, odkurzacze itp. Za organizację i obsługę loterii, zaprojektowanie strony Loteria.bricomarche.pl, przygotowanie aplikacji do rejestrowania paragonów i kreacji materiałów POS odpowiedzialna jest agencja Unique One. Loterię wspiera ogólnopolska kampania online, materiały POS w sklepach, reklama w radiowęźle sieci i w stacjach lokalnych. Za planowanie i zakup kampanii internetowej (display, mailing) odpowiada agencja Tradedoubler.


(AMS, 15.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.