Temat: reklama

Dział: PERSONALIA

Dodano: Październik 14, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rita Ora promuje wódkę Absolut

(fot. screen z kanału Absolut/YouTube)

Popularna brytyjska piosenkarka Rita Ora została twarzą promocyjnego projektu alkoholowej marki Absolut.

Inicjatywa nosi nazwę The Open Mic Project. W jej ramach Ora stworzy piosenkę opartą na historiach udostępnionych przez fanów artystki. Utwór ma mieć premierę podczas gali rozdania nagród Grammy w styczniu przyszłego roku. Projekt jest częścią globalnej kampanii reklamowej marki Absolut, prowadzonej pod hasłem "Create A Better Tomorrow, Tonight". Za jej realizację odpowiada sieć i360.


Zgłoszenia do konkursu
Grand Press 2019

Plansza

(LL, 14.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.