Temat: reklama

Dział: PERSONALIA

Dodano: Październik 14, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Beata Golubińska dołącza do zespołu Media Impact Polska

Beata Golubińska do Media Impact Polska przechodzi z Publicis Media (fot. materiały prasowe)

Beata Golubińska, chief capability officer w Publicis Media, od listopada będzie wiceprezesem ds. operacyjnych Media Impact Polska, biura reklamy Ringier Axel Springer Polska i Grupy Onet RAS-Polska. Wcześniej to stanowisko zajmował Rafał Karski, który z końcem lipca zakończył pracę w firmie.

Beata Golubińska będzie odpowiadać za nadzór i realizację strategii Media Impact Polska oraz za koordynację działań w kluczowych obszarach firmy. Golubińska jest związana z rynkiem mediów od ponad 20 lat. Zajmowała kierownicze stanowiska m.in. w Coca-Cola Poland Services i Starcomie. W 2007 roku w Starcomie została wiceprezesem ds. mediów, a w 2013 dyrektorem operacyjnym. W 2016 roku rozpoczęła pracę w Publicis Media jako chief capability officer.


Zgłoszenia do konkursu
Grand Press 2019

Plansza

(KOZ, 14.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.