Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 13, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dariusz Basiński i Jacek Borusiński szukają skarbów w kampanii Biedronki

(fot. Screen z Youtube)

Dariusz Basiński i Jacek Borusiński, aktorzy znani z grupy Mumio, wystąpili w najnowszej kampanii sieci sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska).

Jeronimo Martins Polska rozpoczęło internetową kampanię, która wspiera akcję "Biedronka smakuje domem", promującą polskie produkty i tradycje kulinarne. Na Facebooku i YouTube publikowane są filmy reklamowe. 

Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Huta 19 im. Joachima Fersengelda, a za produkcję dom produkcyjny Vitelloni. Reżyserią zajął się Dariusz Rzontkowski.

(IKO, 13.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.