Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 09, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Przyjaciółka" liderem

"Przyjaciółka"(Edipresse Polska SA) była najlepiej sprzedającym się tygodnikiem poradnikowym w pierwszym kwartale tego roku – wynika z danych ZKDP. Największy wzrost sprzedaży, o ponad dwie trzecie, miała "Pani Domu" (Axel Springer Polska).

Średnia sprzedaż ogółem ”Przyjaciółki” od stycznia do marca wyniosła 465 748 egz. i było to o 10,95 proc. więcej w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku. Na drugim miejscu znalazła się ”Tina” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem 420 568 egz. (spadek o 11,35 proc.), a na trzecim – ”Pani Domu”, która w pierwszym kwartale średnio sprzedawała się w liczbie 381 525 egz. (wzrost o 69,73 proc.). Tygodnik ”Naj” (G+J Polska) osiągnął wynik 304 993 egz. (wzrost o 24,33 proc.). Tylko w marcu wyniki sprzedaży wyglądały następująco: ”Przyjaciółka” – 389 226 egz., ”Tina” – 385 852 egz., ”Pani Domu” – 385 754 egz., ”Naj” – 292 162 egz.

(ML, 09.06.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.