”Machina” zarzuca ”Ozonowi” cenzurowanie reklamy
09.06.2006, 09:27
Tygodnik ”Ozon” (Ozon Media) nie zgodził się na publikację reklamy czerwcowego numeru miesięcznika ”Machina” (Media Point Group), mimo że wydawca dwukrotnie modyfikował ogłoszenie. Tak mówi wydawca ”Machiny”. ”Ozon” twierdzi, że trwają negocjacje.
- ”Ozon” odrzucił reklamę, bo na okładce znalazły się między innymi kontrowersyjne zajawki tekstów. Poproszono o skorygowanie ogłoszenia, uzasadniając to katolicką linią pisma – mówi Agnieszka Dubik, koordynator ds. PR i patronatów w Platformie Mediowej Point Group. Na okładce czerwcowej ”Machiny” umieszczono m.in. zajawki: ”Gitara znowu sexy”, ”Teraz porno”, ”Red Hot: Palec Boży”, ”Peszek: W imię ojca”, ”70 recenzji 69 brzydkich słów”. Dubik zapewnia, że reklama była dwukrotnie poprawiana i wszystkie kontrowersyjne napisy zostały zasłonięte paskiem ”cenzura”. Według niej ”Ozon” odrzucił i tę wersję. Tomasz Kępiński, szef działu PR ”Ozonu”, zaprzecza, by odrzucono reklamę. – Jesteśmy w trakcie ustalania, kiedy opublikujemy reklamę i jaką. Sprawa jest otwarta – zaznacza Kępiński. Agnieszka Dubik twierdzi, że rozmowy z ”Ozonem” zostały ostatecznie zakończone. Kampania reklamowa czerwcowej ”Machiny” obecna jest w telewizji, radiu, Internecie, outdoorze, w punktach sprzedaży prasy i sieci kin Multikino.(KRZ, 09.06.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










