Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 08, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kompania Piwowarska wybrała agencje PR

Kompania Piwowarska SA wybrała w konkursie trzy agencje public relations, które zajmą się obsługą marek w zakresie brand PR.

Agencja Ciszewski PR odpowiada za obsługę marek Tyskie i Lech. Agencja 180° Public Relations obsłuży Żubra, Dębowe Mocne i Redd’s, natomiast agencja Sensors zajmie się markami Pilsner Urquell, Miller Genuine Draft i Peroni. Do konkursu zostało zaproszonych dziesięć agencji. Każda z nich miała za zadanie przygotować prezentację poświęconą konkretnym markom należącym do Kompanii Piwowarskiej.

(PS, 08.06.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.