StarOne - nowa grupa reklamowa na rynku
Dom mediowy Star Media, agencja public relations Star PR (dotychczas 2.P.R) i agencja reklamowa Star Advertising (dotychczas StarOne) – to nowa grupa reklamowa na rynku, funkcjonująca pod nazwą StarOne.
Założycielem i prezesem zarządu grupy jest Adam Łapiński, do tej pory szef Star Media. Kierownictwo w tym domu mediowym przejęli senior media plannerzy Aleksandra Lepert i Wojciech Zawadzki. Natomiast dyrektorem zarządzającym Star PR pozostaje Dominika Pawelec, a Star Advertising Marzena Maliborska-Achme. Dom mediowy Star Media obsługuje m.in. budżety marek: Hestia, Vision Express, Sephora, Monolith Films, Bausch & Lomb, Miele, Stella Pack oraz Spółdzielnię Mleczarską ”Mlekpol”. Agencja Star PR współpracuje na stałe m.in. z Miele, BMW, Monolith Films, Holland Park i Muzeum Plakatu w Wilanowie. Klientami agencji reklamowej Star Advertising są m.in.: Sephora, Holland Park, Oriflame, Austrian Airlines. Powołanie grupy ma zapewnić bardziej kompleksową obsługę klientów. Łapiński informuje, że prowadzi zaawansowane rozmowy z zagranicznymi reklamodawcami, które zdecydują o dalszym rozwoju grupy – prezes StarOne rozważa bowiem otwarcie oddziałów firmy w Czechach i Hiszpanii.(MŁ, 08.06.2006)










