Temat: social media

Dział: INTERNET

Dodano: Październik 04, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Raport Storyclash: Wirtualna Polska pozostaje liderem interakcji

Analizę przygotowała dla "Presserwisu" firma Storyclash

Wirtualna Polska, podobnie jak w sierpniu, także we wrześniu br. miała najwięcej interakcji na Facebooku, Twitterze i Google+ - wynika z analizy firmy Storyclash przygotowanej dla "Presserwisu".

W sumie, jak wyliczył dla "Presserwisu" Storyclash, polskie serwisy informacyjne odnotowały we wrześniu br. 17,57 mln interakcji (m.in. reakcji, komentarzy, udostępnień) - o 13 proc. mniej niż w sierpniu br. Najwięcej z nich (765,3 tys.) było 1 września.

Najwięcej interakcji miała Wirtualna Polska - 1,75 mln (spadek o 29,3 proc. w porównaniu z sierpniem), TVN 24 - 1,5 mln (spadek o 17,4 proc.) i NaTemat - 1,42 mln (spadek o 16,1 proc.).

Jeśli chodzi o treści, to najczęściej użytkownicy reagowali na post opublikowany 21 września przez serwis Noizz.pl z linkiem do tekstu pt. "Wrzuć zużytą butelkę, odbierz pieniądze. Takie automaty mogą stanąć w Polsce już niedługo". W czołówce były również: "Nad Stany Zjednoczone i Karaiby nadciąga śmiercionośny huragan Irma" (naTemat.pl, 6 września) i "Jest w Polsce taki dom, w którym stare psy kochane są najbardziej..." (Toteraz.pl, 8 września).

(KOZ, 04.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.