Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 03, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Robert Lewandowski we współpracy z Group One uruchamia dom mediowy

Od lewej: Maciej Hutyra, Marek Żołędziowski, Robert Lewandowski, Jakub Potrzebowski i Kamil Wiszowaty

Najsłynniejszy polski piłkarz Robert Lewandowski objął 49 proc. udziałów w domu mediowym RL Media, który uruchamia z holdingiem Group One - informuje "Puls Biznesu".

RL Media będzie planował strategie medialne dla Roberta Lewandowskiego, ale również dla jego żony Anny. „Dotychczas nie było takiego podmiotu w Polsce. Cieszę się, że dzięki kampaniom mediowym o globalnej skali, w które jestem zaangażowany, w Polsce powstaje dom mediowy o tak unikatowych cechach i ogromnym zasięgu” - powiedział Lewandowski w rozmowie z "PB".

Piłkarz nie ukrywa, że chce ściągnąć do RL Media również innych czołowych polskich sportowców. „PB” informuje, że RL Media ma się stać firmą dla najsłynniejszych polskich sportowców. Sam Lewandowski też stopniowo będzie przenosił do nowego domu mediowego zarządzanie własną marką, obecnie rozproszoną po kilku globalnych domach mediowych.

"Anna i Robert to dzisiaj jedne z najsilniejszych polskich »marek«. W ich przypadku chęć wpływu na sposób kreowania własnego wizerunku to oczywisty przejaw biznesowej dojrzałości. Dziś nie da się planować naprawdę skutecznych kampanii, a jednocześnie oddzielać kreację od mediów. RL Media jest więc kolejnym naturalnym ruchem po stworzeniu Stor9_. Dzięki współpracy z Group One, do „szatni” Lewandowskich dołącza najlepszy zespół specjalistów mediowych na rynku – spółka korzystać będzie z know how całej naszej grupy. Łączy nas przekonanie, że przyszłość należy do mediów digitalowych i wygrają Ci, którzy tam będą najsilniejsi. Pracujemy dla wielkich międzynarodowych i polskich marek. Dzięki temu jesteśmy w stanie zaoferować Ani i Robertowi międzynarodowy zasięg i standard serwisu, a jednocześnie indywidualne i jakościowe podejście sterowane z Warszawy” – powiedział, cytowany w informacji prasowej Marek Żołędziowski, CEO Group One.

W czerwcu br. Robert Lewandowski zainwestował w agencję Stor9_, która specjalizuje się w tworzeniu i realizowaniu strategii komunikacyjnych łączących wszystkie obszary zawodowej aktywności Roberta i Anny Lewandowskich. Piłkarz zainwestował też w serwis Sporticos.com, zajmujący się statystykami piłkarskimi i wyniki meczów na żywo oraz portal ślubny Wedding.pl. Jest także wspólnikiem jednego z polskich funduszy venture capital - Protos VC, który inwestuje w start-upy.


(03.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.