Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 03, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Francja walczy z retuszowanymi reklamami

(fot. pixabay.com)

Od początku października we Francji obowiązuje prawo, które nakazuje informowanie o retuszowaniu fotografii wykorzystanych w reklamach.

Fotografie, które nawet w niewielkim stopniu zostały zmienione, muszą mieć informację "Photographie retouchée", czyli "zdjęcie wyretuszowane". Za niezastosowanie się do nowych przepisów grozi kara grzywny w wysokości 30 proc. kosztów powstania reklamy, ale nie mniej niż 37,5 tys. euro.


(LL, 03.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.