Dział: RADIO

Dodano: Październik 02, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Meloradio promowane w telewizji, internecie, kinie i na outdoorze

Kampania rozpoczęła się z początkiem października (fot. Eurozet)

Eurozet z początkiem października br. rozpoczął kampanię wizerunkową sieci Meloradio, która we wrześniu br. zastąpiła Radio Zet Gold.

Kampania prowadzona jest pod hasłem ”Dobra muzyka i wszystko gra” i obejmuje telewizje, internet, kino oraz nośniki reklamy zewnętrznej w 21 miastach, w których nadaje Meloradio. Kreację Eurozet przygotował we własnym zakresie, a media firma zaplanowała razem z domem mediowym Zenith. Wraz z kampanią do sprzedaży trafia składanka Meloradia wydana nakładem Sony Music.

(KOZ, 02.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.