Temat: marketing

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Październik 02, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gameset wypromuje gry z portfolio CDP w Polsce i za granicą

Lernestorod / pixabay.com

Agencja marketingu gamingowego Gameset nawiązała współpracę z wydawcą gier komputerowych CDP, w ramach której będzie odpowiadać za krajowe i zagraniczne działania promocyjne dla gier dystrybuowanych przez CDP.

- Cieszymy się szczególnie dlatego, że jest to pierwsza regularna współpraca między polskim dystrybutorem gier a agencją reklamową - komentuje Piotr Bombol, strategy director & partner Gameset.

Gameset zajmie się tworzeniem strategii i koncepcji komunikacji gier, przygotowywaniem materiałów promocyjnych, planowaniem i zakupem mediów, a także pozyskiwaniem partnerstw do działań crosspromocyjnych. CDP odpowiada w Polsce za dystrybucję gier wydawanych przez Activision i Blizzard (m.in. "Destiny 2", "Call of Duty", "Overwatch"). Zakres współpracy agencji z CDP obejmuje także globalne działania promocyjne dla gier z portfolio Klabater.

Gameset działa od lutego br. Pomaga klientom dotrzeć do społeczności graczy i wykorzystać potencjał gier oraz e-sportu w komunikacji marketingowej.

Zgłoszenia do konkursu
Grand Press 2019

Plansza

(IKO, 02.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.