Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 30, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

WPP wycofa się z Eurobest

Do 64. edycji konkursu Cannes Lions w 2017 r. zgłoszono ponad 41 tys. prac. (fot. Joanna Szwiling-Sagan)

Holding reklamowy WPP całkowicie wycofa się z udziału w festiwalu reklamowym Eurobest.

Branżowy serwis Adweek dotarł do korespondencji przedstawicieli WPP i firmy Ascential (organizatora Eurobest), z której wynika, że brytyjski holding zamierza wycofać się z imprezy, która w listopadzie odbędzie się w Londynie. WPP planowało zgłoszenie 117 prac do kategorii konkursowych, a także oddelegowanie na Eurobest szeregu pracowników w charakterze jurorów i prelegentów. Martin Sorrell, szef holdingu, w e-mailu wydał dyspozycję, aby ze względu na wysokie koszty anulować wszystkie zgłoszenia i udział delegatów firmy. Korespondencja wskazuje również, że WPP chce ograniczyć liczbę zgłoszeń w przyszłorocznej edycji festiwalu Cannes Lions.

(LL, 30.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.